czwartek, 5 stycznia 2012

Włosy z grzywką !!

                                         włosy z grzywką 
                                                                                                                 
Włosy z grzywką na całym czole wygląda nawet nawet !Ale w poprzednim bloguu to  tamten styl mi się podoba ale to najbardziej !
A ten to też ładny jest tylko coś mi tam nie pasuje często jak się pisze to przeszkadza ta grzywka .Wygląda to tak grzywka z czasem rośnie a ty musisz dbać o iście do fryzjera ,dużo ludzi o to nie dba a potem problemy ze wzrokiem. U niektórych osób ta grzywka na całym czole jest potrzebna bo mają takie duże czoło, a ci co mają małe to ta grzywka tak dziwacznie wygląda.Np u mojej jednej koleżanki to wygląda fajnie ,a u drugiej to tak dziwacznie te włossy do oczu lecą i  nie widzi hehe. Fotki : **
U  tej aktorki  ta grzywka wygląda ładnie ; D 
Jak się czasami ma krótkie włosy to ta grzywka tak ładnie wygląda ..
u Ewy Farny to tak pięknie wygląda.Jej to pasuje i mi się bardzo podoba ona tak ma często tą grzywkę jeszcze jej nie widziałam żeby miała inaczej tą grzywkę .
Ta grzywka leci tak na prost ale nie którym  takki styl  grzywki się nie podoba się nie którym. Nie którzy wolą mieć puste czoło  to mają zapiętą grzywkę . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz